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, 제11호
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Predictors of Viewing YouTube Videos on Incheon Chinatown Tourism in South Korea: Engagement and Network Structure Factors, Sustainability
, 제13권(집)
, 제22호
, 2021.11.12
Unintended Consequences of Warmth Appeals: An Extension of the Compensation Effect between Warmth and Competence to Advertising, JOURNAL OF ADVERTISING
, 제50권(집)
, 제5호
, PP.622~638
, 2021.10.20
드론 관련 연구의 지식구조 탐색, 디지털콘텐츠학회논문지
, 제22권(집)
, 제9호
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, 2021.09.01
How Warmth Advertising Appeals and Consumers’ Styles of Thinking Shape Brand Evaluations and Forgiveness in a Product Harm Crisis Situation, 한국광고홍보학보
, 제23권(집)
, 제3호
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, 2021.07.31
광고모델의 미소와 소비자의 자기해석 수준이 고가 제품군 브랜드의 구매의도에 미치는 부정적 효과, 한국콘텐츠학회 논문지
, 제21권(집)
, 제6호
, PP.678~686
, 2021.06.30
How Spatial Distance and Message Strategy in Cause-Related Marketing Ads Influence Consumers’ Ad Believability and Attitudes, Sustainability
, 제13권(집)
, 제12호
, 2021.06.15
온라인 행동 기반 맞춤형 광고의 부정적 효과: 조절초점의 조절효과와 브랜드 태도의 매개 효과를 중심으로, 비즈니스융복합연구
, 제6권(집)
, 제2호
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, 2021.05.25
How Do Brands' Facebook Posts Induce Consumers' E-Word-of-Mouth Behavior?, JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH
, 제59권(집)
, 제4호
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, 2019.12.31
Self-and social motivation to interact with a brand on Facebook: the moderating roles of self-expression and brand engagement in a student sample, Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking
, 제19권(집)
, 제5호
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, 2016.05.16